pingat :D

bila di imbas balik, dulu kecik-2 nak sangat jadi atlete, tp dulu kecik-2 xpernah nak bersukan, tuh besar je badan nie.. bila sekolah rendah, angan-angan nak masuk bola sepak wakil sekolah,sampai menangis nak beli kasut bola hahaha :P tapi budak xreti maen kan, cam ne nak masuk.. bila masuk TEDA highschool, aku mule aktiv kat sukan sampai aku lupe nak belajar, aku nak sgt realisasi kan impian nak dapat pingat sukan yg xpernah aku dapat. akhirnya aku dapat jugak pingat pertama aku dalam sukan ragbi, n.johan plate, kira okeyh lah dapat pingat jugak.. pastu kali nie, sukan yg paling aku xsangke gila babi nie, aku dapat gak pingat dalam bowling pulak uw, dah la xreti maen, boleyh dapat pulak... xsangke gila douhh.. xpe rezeki merata-rata kan? walaupun cume dapat no 4 je.. eyh apsal sume no 4 je nie, n.johan plate pun kira no 4 gak ... hahaha :PP

No comments:

Post a Comment