haha esok??
haha, mmg kelakar lah rase nye esok nak maen bowling, dah xhebad pun maen boling... haishh, maen jelah, cikgu dah pilih aku pun nak buad cam ne, ntah-2 bole menang ke?dengan xde practice nye.. sape taw kan.. insyaAllah.. nty aku buad lah yang terbaek, BAK kate MIMI SURIyATI menang kalah adat permainan yang penting kita buad yang terbaek, jeaahhh..... agak-2 boleh menang ke huh? mzty susah kan.. ramay douh budak-2 terer maen.. budak-2 pakai bola sendiri.. aku nie kasut dah lah pinjam, bola pun nak pinjam sekali.. xpe-2 kita bersuke ria je esok oke :DD
February (-,-)
it is about february, second months of the year.. i think this february give little dirty to my clothes because of this months i'm really really tired to be sport guy or sport man or else whatever..
I'm tired to had sport, i'm tired to had studies, i'm to tired to had whatever that i think it make me tired... soccer, bowling, school sports and the bla,bla, bla....
what the F !!
i cant pursue my time table..
i'm busy to school,
i'm busy to extra classes,
i'm busy to football,
and i'm to busy to catch the tuition classes while unable to attend the classes..
so, I HATE YOU FEBRUARY !!
aku mmg bodoh :(
i know i never be with you and i know u are happy with him, anyway i hope that we can be like old time, i'm doin this becoz i'm fool when i got apponity to be with you and i waste it becouse i'm a fool...
10 things I hate about 2010 -,-
1. seseorang lupe janji dia.
2. kene saman 3 kali dalam bulan 3.
3. rambut kene gunting time spotcheck kat sekolah.
3. rambut hodoh time raya.
4. failed in last exam.
5. badan makin besar.
6. ic hilang xleyh buat lesen.
7. kasut kene lumpur time first day sekolah.
8. kene marah dengan hakim kat mahkamah.
9. kereta rosak kat sekolah kene tunngu lama nk balik.
10. and last, i losed rase cinta :p
2. kene saman 3 kali dalam bulan 3.
3. rambut kene gunting time spotcheck kat sekolah.
3. rambut hodoh time raya.
4. failed in last exam.
5. badan makin besar.
6. ic hilang xleyh buat lesen.
7. kasut kene lumpur time first day sekolah.
8. kene marah dengan hakim kat mahkamah.
9. kereta rosak kat sekolah kene tunngu lama nk balik.
10. and last, i losed rase cinta :p
kenapa aku sayang kucing ?
haha, kasih sayang sayang dari hati
sebab mmg dari kecik lagi aku bela kucing :DD tapi kucing boleh buat laen dari papepun, kucing ni bukan je boleh buat muke comel atau manje dengan kita :D dia gak oleh buat kita kenal kasih sayang dan tanggungjawab terutama tanggungjawab bagi kucing uw makan , haha kucing gak boleh kita buat tempat nk bermonolouqe dengan lepaskan mood-2 kita yg tidak menentu begitu saje :DD

bila sedeyh : aku ckap kat kucing tuh aku tengah sedeyh sambil belai dia sampai dia tidur :D
bila happy : aku peluk, cium segalanya kat dye :D
bila marah : aku tendang-2 kucing uwhh sampay pengsan , haha no lahh kidding jeah, :P
*kucing juga buat hubungan keluarga semakin akrab coz family akan ketabila swe same tengok gelagat kucing uw yg kelakar sambil bercerita pasal kucing uw :DD
sebab mmg dari kecik lagi aku bela kucing :DD tapi kucing boleh buat laen dari papepun, kucing ni bukan je boleh buat muke comel atau manje dengan kita :D dia gak oleh buat kita kenal kasih sayang dan tanggungjawab terutama tanggungjawab bagi kucing uw makan , haha kucing gak boleh kita buat tempat nk bermonolouqe dengan lepaskan mood-2 kita yg tidak menentu begitu saje :DD

bila sedeyh : aku ckap kat kucing tuh aku tengah sedeyh sambil belai dia sampai dia tidur :D
bila happy : aku peluk, cium segalanya kat dye :D
bila marah : aku tendang-2 kucing uwhh sampay pengsan , haha no lahh kidding jeah, :P
*kucing juga buat hubungan keluarga semakin akrab coz family akan ketabila swe same tengok gelagat kucing uw yg kelakar sambil bercerita pasal kucing uw :DD
Berusaha Untuk Kurus
haha, cuti 2 bulan mungkin buat aku makin gemuk, so aku cube la untukk kuruskan badan sikit.. setiap petang aku mzty jogging kat dataran banting dan lepas uw maen futsal lah and kadang-2 aku nk pergi pagi kadang-2 je kalo aku xtido.. masalahnya, setiap pagi susah betul aku nk bangun tido so nk pergi jogging pagi mmg xbole la... dah tido pun pukul 4 nk bangun kul 7 ahh mmg silap, lepas uw, petang pulak kadang-2 hujan hadooii, terpakse lah bersenam kat umah.. tp kenape aku xjage makan aku, makan banyak plus bersenam = mantain la.. turun pun sikit je... eeeeiii, cam nk masuk THE BIGGEST LOSER je.. tgk diorang dari gemuk obisity giler babi boleh kurus hensem


*so korang doakan aku kurus lah *
2011 (=_='')
hahaha, dah nak masuk 2011 ke? laa, masuk form 5 dah -,- .. rase sedeyh pulak nak tinggalkan tahun 2010 ni ataupun tinggalkan form 4.. rase cam xpuas pulak nk sebelum nk kene belajar betul-2.. aku menyesal sgt kenapa time form 4 aku jadi biol xtahu apa-2.. tape laa, biase lah kene kerja keras sikit bila nk masuk form 5..
* doakan lah aku SPM 2011 OKE*
Subscribe to:
Posts (Atom)